Kategóriák

Kézbesítési információ

Ingyenes kiszállítás

Minden rendelésünket ingyenesen szállítunk otthonába Magyarország egész területén (ameddig futárunk a kisteherautóval el tud jutni). További díj ellenében, a sofőrünk vállalja a lakásba történő szállítást.

Speciális szállítás

Magyarország egész területén speciális szállítással szállítunk - védjük és gondját viseljük a csomagoknak és mi vállaljuk a felelősséget a bútorért amíg az el nem ér az Ön otthonába biztonságosan.

Szállítás a megfelelő időpontban

A szállítási időt igyekszünk úgy kialakítani, hogy a rendelés az Ön számára megfelelő időben érkezzen meg az otthonába. Kiszállítás előtt egy munkanappal felvesszük a kapcsolatot vásárlóinkkal a szállítási idő egyeztetése érdekében. A megrendelés kézbesítési napján futár kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és értesíti Önt a várható érkezéséről.

Fizetés az áru átvételekor

A megrendelés leadásakor nem szükséges előleget fizetnie. Rendelését átvételkor fizetheti készpénzben vagy bankkártyával.

Szállítási idő

A termékleírás általában feltünteti a termék előzetes szállítási határidejét, amelyet a megrendelés visszaigazolásának napjától számolunk. A megrendelés visszaigazolását és feldolgozását követően telefonon, e-mailben és SMS-ben értesítjük Önt. Nyomon követheti rendelési állapotát itt.

Gyakran ismételt kérdések

Nyomon követhető a rendelésem állapota?

Igen, a visszaigazolást követően nyomon tudja követni megrendelését a megrendelés során megadott rendelési szám, e-mail cím vagy telefonszám megadásával. Ezt megteheti itt.

Felveszik velem a kapcsolatot a kiszállítás előtt?

Igen, a szállítás napján érkezés előtt 30 perccel a sofőr felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelésben megadott telefonszámon. A kézbesítés előtti napon kap egy SMS-t a javasolt kézbesítési idővel, amelyre IGEN vagy NEM választ kell adnia. Ha nem kapunk pozitív választ, telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megfelelőbb időpontot javasoljunk.

Mire kell figyelni ha megkaptuk a bútort?

A szállítás során ellenőrizze, hogy a csomagok nem sérültek-e. Ha észrevett valamit, jelezze azt futár kollégánk felé, aki továbbítja a problémát az illetékes kollégák felé. Később, az áru óvatos kicsomagolása után, ha sérülést vagy eltérést észlel, írjon nekünk az [email protected] e-mail címre, vagy keressen minket telefonon a +36 1 550 7624-es telefonszámon.

A futár behordja a bútorokat

Futárunk akkor viszi be a bútorokat lakáson belülre, ha ön megrendelte a lakásba történő szállítást. Ezt megrendelheti a rendelés leadásának idején. A szállítás napját megelőzően is bármikor megrendelheti az [email protected] e-mail címen, vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon.

Mi van akkor ha vissza szeretném küldeni a rendelésem?

Ha szeretné visszaküldeni a bútort, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az [email protected] e-mail címen, telefonon a +36 1 550 7624-es telefonszámon, vagy a visszaküldési űrlap kitöltésével, amelyet itt talál. Fontos, hogy a bútor szétszedett állapotban és eredeti csomagolásában legyen. A visszaküldeni kívánt bútorokat 10 munkanapon belül átvesszük. A vételárat banki átutalással a bútor átvételét követő napon visszautaljuk (további információ itt).