Miért érdemes tőlünk vásárolni Miért érdemes tőlünk vásárolni

Garancia

Hibát észlelt? Aggódik az összeállítás miatt? Ne aggódjon – minden problémát megoldunk! :)

Amennyiben bútora kicsomagolása után gyártási hibát vagy a szállítás során történt sérülést észlel – ne aggódjon. Kérjük, amennyiben lehetséges, fényképezze le a sérülést, és küldje el nekünk e-mailben az info@butor1.hu e-mail címre. Így könnyebben és gyorsabban fogunk tudni Önnek segíteni. :)

Javasoljuk, hogy ellenőrizze a termék színét és összetételét, amíg a kiszállítást végző munkatársunk a helyszínen tartózkodik. Amennyiben teljes mértékben elégedetlen bútorával, 365 napos visszavételi garanciánk keretében szinte minden esetben visszaküldheti azt – fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elvárásainak megfeleljünk.


Bútor1.hu 365 napos pénzvisszafizetési garancia

A Bútor1.hu webáruházban vásárolt bútort a vásárlás napjától számított 365 napon belül, bármilyen indoklás nélkül visszaküldheti, teljesen ingyen, és mi visszafizetjük a termék teljes vételárát, akkor is, ha a terméket kifogástalan állapotban vette át. Kérjük, ne kezdje el a bútorok összeszerelését, amíg nem olvasta el az alábbi tájékoztatónkat:

  • A visszaküldött bútor nem lehet összeszerelve, illetve fontos, hogy el sem kezdték összeszerelni. A terméknek az eredeti csomagolásában kell lennie. Sem a csomagolás, sem a ragasztószalag nem sérülhet. A csomagolást lezáró ragasztószalag óvatos felvágásával kibonthatja a dobozt.
  • A bútor összeszerelése előtt kérjük, figyelmesen vizsgálja meg azt: elégedett-e annak színével, minőségével, mivel nem tudjuk visszavenni azokat a bútorokat, amelyeket egyszer már összeszereltek.
  • Amennyiben elégedetlen a termékkel, és még nem kezdte meg az összeszerelést, tegye vissza az elemeket a dobozba úgy, ahogyan azok megérkeztek, és zárja vissza a dobozt a ragasztószalag segítségével.
  • Amennyiben a bútort áruhitellel vásárolta, nem tudja visszaküldeni nekünk, csupán a kiszállításkor utasíthatja vissza az átvételt. Kérjük, figyelmesen vizsgálja meg bútorát, és csak akkor írja alá az áruhitel szerződést, ha a termék megfelel az elvárásainak.


Amennyiben vissza szeretné küldeni a rendelt bútort, írjon nekünk e-mailben az info@butor1.hu címre, vagy hívja a +36 70 88 444 76-as telefonszámot. A reklamáció bejelentéséhez használhatja az alábbi minta dokumentumot , de nem köteles ezt a formátumot követni – a lényeg, hogy be tudjuk azonosítani rendelését, az ehhez szükséges adatokat telefonon vagy e-mailben is megadhatja. A reklamáció bejelentésétől számított két héten belül ingyen elszállítjuk a terméket. Amint a bútor visszaérkezik hozzánk, és megbizonyosodtunk róla, hogy semmilyen garanciára vonatkozó szabály nem sérült, 72 órán belül visszautaljuk az árát az Ön által megadott bankszámla számra. A vásárlót az elszállítás költsége nem terheli, és amennyiben a vásárló a kiszállításnál igényelte a dobozok lakásba történő szállítását, a termék visszavételekor a webáruház ezt a költséget is visszatéríti.

 

Általános 2 éves szavatosság

A Furniture1 Kft. minimum 24 hónapos garanciát vállal termékeire (amennyiben a gyártó nem biztosít ennél hosszabbat). A garancia a vásárlás napjától érvényes. A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem minőségbeli hiányosság. A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak. A szavatosság időtartamán belül a Furniture1 Kft. minden egyéb természetű hibát, sérülést ingyen kicserél. Amennyiben panasszal kíván élni, írjon nekünk e-mailben az info@butor1.hu címre, vagy hívja a +36 70 88 444 76 - as telefonszámot, és munkatársunk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 5 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

A szavatosság érvényességének feltételei:

  • A bútor összeszerelése során a vevő követi a bútor összeszerelésére vonatkozó utasításokat;
  • A terméket rendeltetésszerűen használták és kezelték;
  • A garancia kiterjed a termék minőségének bármely sérülésére, amely a gyártó vagy a szállító hibájából fakad. A vevő elveszíti az ingyenes garanciához való jogát a következő esetekben:
  • A vásárló nem tartotta be a bútor összeszerelésére és szállítására vonatkozó utasításokat;
  • A termék a vevő hibájából kifolyólag sérült;
  • A hiba a vásárlás pillanatában fennállt, a vevőnek erről tudomása volt (pl. értékcsökkentett termékek)
  • A bútor előre nem látható körülmények miatt sérült (vis major);