Fizetés
Fizetési módok
Az Ön kényelme érdekében, a helyszínen történő készpénzes fizetési lehetőséget biztosítunk. Melyet elektronikus aláírással tud hitelesíteni, melyhez az eszköz futárunknál lesz minden esetben. A számlát a rendelésben megadott e-mailben fogjuk elküldeni Önnek egy munkanapon belül.
Bankkártyával vagy hitelkártyával is fizethet átvételkor. Futárunknál található egy kártyaolvasó, mellyel könnyedén elvégezhető a tranzakció. Ha ezt a fizetési módot választja, bankkártyás fizetési bizonylatot fog kapni.
Banki fizetést intézhet online VISA, Mastercard, Maestro betéti vagy hitelkártya használatával.
Megrendelését mobil fizetési módokkal is fizetheti. Fizessen közvetlenül a Google Pay vagy az Apple Pay segítségével.
Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük, utalja át a fizetendő összeget cégünk bankszámlájára a kiszállítás időpontját megelőzően. Kérjük, megjegyzésben adja meg rendelésének hat számjegyű sorszámát (pl. #123456).
- Az átutaláshoz szükséges adatok:
- Címzett: Furniture1 Kft.
- Bank: Erste Bank
- Megjegyzés: Rendelésszám
- Bankszámla szám: 11600006-00000000-76277308
- Külföldről szeretne utalni? Ehhez további adatokra lehet szükség.
- Címzett székhelye: 1074 Budapest, Hutyra Ferenc u. 11-15
- IBAN: HU23116000060000000076277308
- SWIFT kód: GIBAHUHB
- Bank székhelye: Budapest, Népfürdő u. 24-26, 1138
Cetelem online áruhitel igénylése előtt a részletekről tájékozódjon a Cetelem Online Áruhitel menüpontban ⓘ
Legjobb árgarancia
Akkor tudja használni a legjobb árgaranciát, ha ugyanazon termék ára kedvezőbb egy másik Magyarországon működő online webáruházban, amennyiben ezzel a módszerrel rendel, a kiszállítás ingyenes.
Ha talált ilyen terméket, a rendelés leadásánál a megjegyzés rovatba tüntesse fel: "legjobb árgarancia" és a kedvezőbb termék linkjét másolja be a mezőbe,
A linket eltudja küldeni a megrendelésen keresztül, facebookon, vagy e-mailben is.
Abban az esetekben nem használható az akció, ha:
- - A vásárló által bemásolt link alapján nem lehet megrendelni a terméket;
- - Az összehasonlítandó termék nem új állapotú (sérült, vagy már renovált termékről van szó);
- - A termék nem megegyező az összehasonlítandó termékkel;
- - A megrendelést eljuttattuk az ügyfélhez.
A legjobbárgarancia alkalmazása esetén, további kedvezmények már nem vehetőek igénybe.