Miért érdemes tőlünk vásárolni Miért érdemes tőlünk vásárolni

Gyakori kérdések

1. Rendelkeznek bemutatóteremmel, ahol a bútorokat meg lehet tekinteni?

Nincsen bemutatótermünk. Bármilyen, a bútorokkal kapcsolatos kérdéssel forduljon hozzánk bizalommal, igyekszünk minden kérdésére válaszolni.


 
2. Önök gyártják a bútort?

Számos beszállítóval állunk kapcsolatban, a bútorokat azonban nem mi gyártjuk. Közvetlen kapcsolatban állunk a gyártókkal, tehát a bútor közvetlenül az ügyfélhez kerül, nincsenek járulékos közvetítői díjak.
 


3. A honlapon található színválasztékon kívül más színben is elérhetőek a bútorok?

Amennyiben a termék alatt színválasztási lehetőség van, úgy az ott felsorolt színekben elérhető a bútor. Néhány termékünk alatt képeken mutatjuk be a kárpit, bőr, valamint fa anyagok színválasztékát. Sajnos a termékek csak a honlapunkon is szereplő színekben érhetőek el, nincs lehetőség más színben megrendelni azokat.
 


4. Van lehetőség méretre legyártatni a bútorokat?

Bútorok rendkívül széles választékát forgalmazzuk, így szinte biztos, hogy találunk olyan bútort, amely megfelel az Ön igényeinek. Azonban sajnos nem tudjuk a termékeket más méretben megrendelni, mint ami a weboldalon szerepel. Mondja el nekünk, mit keres, és mi igyekszünk segíteni, hogy megtalálja!
 


5. Változtatható a konyhabútor garnitúrák összetétele?

Vannak olyan konyhabútoraink, melyek elemenként összeállíthatóak. Standard garnitúrákat is forgalmazunk, melyeket a gyártó állít össze, így ezek összetételén nem tudunk változtatni, nem tudunk belőlük szekrényeket kivenni vagy kicserélni. Ilyen esetben Ön megrendelheti a teljes garnitúrát, és megteheti, hogy nem építi bele a nem kívánt darabot – ez általában olcsóbb, mintha szekrényenként rendelné meg konyhabútorát. Kiegészítő szekrények rendelésére általában van lehetőség :). Kollégáink szívesen segítenek a konyhabútor összeállításában és megrendelésében.
 

 
6. Mennyibe kerül a bútor?

Minden termék ára szerepel a bútor mellett. Amennyiben további kiegészítőket lehet hozzá rendelni, ezek kiválasztásakor az ár is automatikusan változik. Az árak tartalmazzák az Áfa-t és az ingyenes kiszállítást Magyarország egész területén.
 


7. Meddig tart az akció?

Árainkat a gyártó által szabott árakhoz igazítjuk, így akkor emelünk árat, amikor a beszállítóink. Amennyiben Ön akciós áron rendelte a terméket, és annak ára a kiszállítás előtt emelkedik, Önnek az akciós áron szállítjuk ki a rendelt terméket. Amennyiben időközben a termék ára csökkenne, úgy a kedvezőbb ár Önt is megilleti.
 


8. Mennyi a kiszállítási idő?

Az átlagos szállítási idő minden termékünk alatt szerepel. Az egyes termékek kiszállítási ideje eltér, hiszen különböző gyártóktól rendeljük meg azokat.
 


9. Átvehetem a rendelt terméket?

Sajnos egyelőre nincs átvételi pontunk, így nincs lehetőség személyes átvételre.
 


10. Vállalnak garanciát a bútorokra?

Minden termékünkre 2 év garancia érvényes. Ha bármi történik, nem hagyjuk cserben :) (A garanciális ügyintézésről bővebben itt olvashat)
 

 
11. Mit jelent a 365 napos pénzvisszafizetési garancia?

A bútort a vásárlás napjától számított 365 napon belül, bármilyen indoklás nélkül visszaküldheti, teljesen ingyen, és mi visszafizetjük a termék teljes vételárát, akkor is, ha a terméket kifogástalan állapotban vette át. A kérésünk csupán annyi, hogy a bútor nem lehet összeszerelve, és eredeti csomagolásban kell lennie. (Erről bővebben itt olvashat)
 

 
12. Hogyan fizethetem ki a rendelt bútort?

Különböző fizetési módok közül választhat: fizethet átvételkor készpénzben, bankkártyával vagy hitelkártyával, illetve banki átutalással. Kérjük, amennyiben a banki átutalást választja, legkésőbb néhány nappal a kiszállítás előtt utalja el a vételárat. Futárunk nem hagyhatja ott a bútort teljesített fizetés nélkül.
 

 
13. A kiszállítás ingyenes?

A kiszállítás Magyarország egész területén, minden esettben ingyenes. (Erről bővebben itt olvashat).
 

 
14. Hogyan tudok rendelni?

Rendelését leadhatja a honlapon keresztül, vagy e-mailben az info@butor1.hu címen.  Amennyiben e-mailben szeretne rendelni, kérjük, küldje el az alábbi adatait: teljes név, kiszállítási cím (irányítószámmal), telefonszám, választott fizetési mód, valamint a teljes terméklista minden választási lehetőséggel. Amennyiben kérdése van, telefonon keresztül is szívesen segítünk a +36 70 88 444 76-os telefonszámon. 
 

 
15. Honnan tudom, hogy hol jár a rendelésem?

Rendelésének állapotáról további információt kérhet a +36 70  88 444 76-os telefonszámon, vagy e-mailben az info@butor1.hu címen. Kérjük, ehhez adja meg rendelésének sorszámát, és mi tájékoztatjuk rendelésének állapotáról, illetve, amennyiben lehetséges, a kiszállítás várható idejéről.
 

 
16. Cégek részére kiállítanak Áfa-s számlát?

Minden ügyfelünk részére Áfa-s számlát állítunk ki.
 

 
17. Hogyan mondhatom le a megrendelésemet?

Amennyiben bármilyen okból kifolyólag meggondolta magát, és le szeretné mondani rendelését, ezt a +36 70 88 444 76-os telefonszámon, vagy az info@butor1.hu e-mail címen keresztül is megteheti.
 

 
18. Milyen napszakban történik a kiszállítás?

A kiszállítás időpontját illetően igyekszünk rugalmasan alkalmazkodni. A kiszállítást megelőző munkanapon telefonálunk, és tájékoztatjuk a kiszállítás várható idejével kapcsolatban. A kiszállítás napján futárunk ismét keresni fogja telefonon, 20-30 perccel az érkezése előtt.
 

 
19. A kiszállító behozza a dobozokat a lakásba?

Amennyiben rendelése leadásakor a lakásba történő szállítást választotta, futárunk a dobozokat egészen a lakásba fogja szállítani. Amennyiben ezt nem igényelte, az ingyenes kiszállítás addig történik, ameddig futárunk kisteherautóval el tud menni. A lakásba történő szállítást a kiszállítást megelőző munkanapig van lehetősége hozzáadni vagy lemondani. Mivel vannak olyan bútorok, amit egy ember nem tud behordani, előfordulhat, hogy az Ön részéről is szükség van segítségre. Ilyen esetben természetesen futárunk segít, ha szükséges, és ezért külön díjat nem számolunk fel.
 

 
20. Mi a teendő, ha a bútor hibás vagy sérült?

Amennyiben sérülést észlel, kérjük, forduljon hozzánk az info@butor1.hu e-mail címen, vagy a +36 70 88 444 76 – os telefonszámon. A jótállási igény bejelentéséhez kérjük, fényképezze le a sérülést, és küldje el az info@butor1.hu e-mail címre. Ezeket a képeket továbbítjuk a gyártónak, és igyekszünk orvosoljuk a problémát a reklamáció bejelentésétől számított 15-45 munkanapon belül.
 

 
21. Mi a teendő, ha vissza szeretném küldeni a bútort?

Amennyiben vissza szeretné küldeni a rendelt bútort, írjon nekünk e-mailben az info@butor1.hu címre, vagy hívja a +36 70 88 444 76-as telefonszámot. A reklamáció bejelentésétől számított két héten belül elszállítjuk a terméket. Amint a bútor visszaérkezik hozzánk, és megbizonyosodtunk róla, hogy semmilyen garanciára vonatkozó szabály nem sérült, 72 órán belül visszautaljuk az árát az Ön által megadott bankszámla számra. (Erről bővebben itt olvashat)
 
 
22. Nagyon alacsony áron láttam egy terméket, le is adtam a rendelést, most mégis törölni akarják. Mik a jogaim?

Előfordulhat, hogy tévesen hibás árak kerülnek fel weboldalunkra, például véletlenül 1 Ft-ért, vagy hasonlóan irreális áron tüntetjük fel egy nagy értékű bútor árát. Ezek automatikus weboldal frissítések alkalmával szórványosan előforduló problémák, és igyekszünk ezeket megelőzni – de sajnos előfordul, hogy átmenetileg hibásan szerepel egy-egy termék ára, anélkül, hogy bárki észrevenné. Fontos tudnivaló, hogy rendelése csak akkor kerül elfogadásra, ha azt telefonon megerősítettük, és egy második e-mailben visszaigazoltuk. Ekkor rendelésének státusza feldolgozottra változik, és a szerződés megkötöttnek minősül. Így ha Ön leadta rendelését egy hibásan árazott termékre, előfordulhat, hogy nem fogjuk visszaigazolni azt, hanem töröljük rendelését. Megértését köszönjük.