Kosár

Kosár tartalma

A kosár üres.

Üdv!

Kosár tartalma

0

Az Ön kosara üres

  • Üdv!

  • Kívánságlista

    Gyakori kérdések

    Rendelés

    Hogyan adhatok le rendelést?

    Megrendelés közvetlenül a weboldalunkon adható le. Ezen kívül erre lehetőség van az [email protected] email címen, vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon, vagy akár Facebook üzenetben.

    Ha e-mailt vagy Facebook üzenetet küld nekünk, kérjük, adja meg a megvásárolni kívánt bútor kódját és adja meg telefonszámát, címét e-mail címét. Felvesszük Amennyiben szükséges felvesszük Önnel a kapcsolatot a megrendelés egyeztetése érdekében.

    Mennyi időbe telik a megrendelés visszaigazolása?

    A megrendelések visszaigazolása általában 1 munkanapon belül történik.

    Hogyan törölhetem a rendelésemet?

    Ha le szeretné mondani rendelését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon.

    Amikor felveszi velünk a kapcsolatot, kérjük, adja meg rendelési számát vagy a rendelés leadásakor megadott telefonszámát.

    Számlát is kapok?

    Igen, magánszemélyeknek és jogi személyeknek is tudunk számlát kiállítani.

    Régi bútorok elszállítását is vállalják?

    Régi bútorok elszállítását nem vállaljuk.

    Van bemutatóterem vagy bolt, ahol személyesen is meg lehet vásárolni a bútorokat?

    Mi egy online bútorbolt vagyunk, ezért sem fizikai üzletünk, sem bemutatótermünk nincs.

    Ha segítségre van szüksége az Önnek megfelelő bútor kiválasztásában, vagy rendelés leadásához, forduljon hozzánk bizalommal.

    Szállítás

    Mennyibe kerül a szállítás?

    A megrendeléseket ingyenesen házhoz szállítjuk Magyarország egész területén (kapuig, ameddig az autó be tud állni).

    Nyomon követhető a rendelésem állapota?

    Igen, a visszaigazolást követően nyomon tudja követni megrendelését a megrendelés során megadott rendelési szám, e-mail cím vagy telefonszám megadásával. Ezt megteheti itt.

    Mikor szállítják ki a bútorokat?

    Arra törekszünk, hogy az Ön számára kényelmes szállítási időpontokat alakítsunk ki. A kiszállítást megelőző napon kap egy SMS-t a javasolt kézbesítési idővel, amelyre IGEN vagy NEM választ kell adnia. Ha nem kapunk IGEN választ, megpróbáljuk egy legközelebbi időpontban megkísérelni a kiszállítást. A kiszállítás napján, érkezés előtt is a sofőr felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelésben megadott telefonszámon.

    Felveszik velem a kapcsolatot a kiszállítás előtt?

    Igen, a szállítás napján érkezés előtt 30 perccel a sofőr felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelésben megadott telefonszámon. A kézbesítés előtti napon kap egy SMS-t a javasolt kézbesítési idővel, amelyre IGEN vagy NEM választ kell adnia. Ha nem kapunk IGEN választ, megpróbáljuk egy legközelebbi időpontban megkísérelni a kiszállítást

    A futár beviszi a bútorokat a lakásba?

    Futárunk akkor viszi be a bútorokat lakáson belülre, ha Ön megrendelte a lakásba történő szállítást. Ezt hozzáadhatja a rendelése leadásakor, amennyiben az adott címen van erre lehetőség [email protected] e-mail címen, vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon.

    Mit jelent a 72 és 96 órás szállítás?

    Ez egy becsült szállítási idő munkanapokban meghatározva. A 72 órás szállítási idő csak a speciálisan megjelölt bútorokra vonatkozik, melyek ezen időszakon belül kerülnek kiszállításra a megadott budapesti címeken. Magyarország többi részén ezen áruk kiszállítása akár 96 órát is igénybe vehet. A szállítási határidőt a megrendelés visszaigazolásának napjától számítjuk. Ha kérdése van a szállítási határidővel kapcsolatban, forduljon hozzánk az [email protected] e-mail címen vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon.

    Lehetséges pontos szállítási dátumot választani?

    Igen, a kézbesítés előtti napon SMS-t fog kapni a javasolt szállítási idővel, amire IGEN-nel vagy NEM-mel kell válaszolnia. Ha nem kapunk IGEN választ, jelezheti telefonon vagy üzenetben, hogy melyik nap lenne ideálisabb. Ezt megpróbálják tartani a kollégák.

    Mennyi ideig tart a bútorok szállítása?

    A szállítási idő a kiválasztott bútortól függ. A termékleírás munkanapokban megadja az előzetes szállítási időt, amely a megrendelés visszaigazolásának napjától számítandó.

    Ha késik a bútor mikor kapom meg?

    Ügyfeleinket előre tájékoztatjuk az esetleges szállítási késésekről és a rendelésben megadott elérhetőségeken megadjuk a becsült szállítási időt. További kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal az [email protected] email címen vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon.

    Hogyan fizethetek a bútorokért eltérő szállítási határidő esetében?

    Különböző szállítási határidővel történő bútorszállítás esetén kérjük, hogy csak az adott időpontban szállított bútorokért fizessen.

    Fizetés

    Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

    Rendelését készpénzben, bútorszállításkor bankkártyával, mobil és bankkártyás fizetéssel (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay), bútorszállítást megelőzően banki átutalással fizetheti. Emellett lehetőség van online hitel felvételre is. Ezzel kapcsolatban bővebb információ itt érhető el: https://www.butor1.hu/fizetes.html.

    Mikor kapja vissza a visszatérítést, ha töröljük a kifizetett rendelést?

    A visszatérítések feldolgozása általában a törölt fizetési megbízást követő 1 munkanapon belül megtörténik.

    Visszatérítés és garancia

    Gyári garanciát vállal a bútorra?

    Minden bútorra 24 hónap garanciát vállalunk, illetve 250 ezer Ft fölött: 3 év a jótállás. A garanciális időszak a bútor átadása napjától kezdődik.

    Hová kell fordulnom és milyen információkat kell megadnom bútorhibával kapcsolatban?

    Ha hibás bútort kapott, kérjük, küldjön nekünk fotókat vagy egyéb vizuális anyagokat (pl. videót), illetve a dobozon szereplő matricát az [email protected] email címre. Garanciális részlegünk felméri a helyzetet és felveszi Önnel a kapcsolatot a lehetséges megoldásokkal.

    Mennyi ideig kell várnom a garanciális alkatrészekre?

    A garanciális alkatrészek átfutási ideje általában 15-45 naptári nap. A pontos szállítási idő minden szállítótól egyedileg függ.

    Mi van akkor ha vissza szeretném küldeni a rendelésem?

    Ha szeretné visszaküldeni a bútort, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az [email protected] e-mail címen, telefonon a +36 1 550 7624-es telefonszámon, vagy a visszaküldési űrlap kitöltésével, amelyet itt talál. Fontos, hogy a bútor szétszedett állapotban és viszacsomagolva legyen. A visszaküldeni kívánt bútorokat 10 munkanapon belül elszállítjuk. A vételárat banki átutalással a bútor átvételét követő napon visszautaljuk (további információ itt).

    Mit jelent a 365 napos pénz-visszafizetési garancia?

    A 365 napos pénz-visszafizetési garancia azt jelenti, hogy ha nem 100%-ig elégedett a termékkel, 365 naptári napon belül visszaküldheti. A visszaküldött bútornál fontos, hogy nem volt összeszerelve és eredeti csomagolásban kell lennie. A visszaküldési szabályzatról bővebben itt olvashat: https://www.butor1.hu/garancia.html.

    További kérdések

    Milyen bútorok vannak raktáron?

    A jelenleg raktárkészletünkben található bútordarabokat a honlap kiárusítás rovatában találja, melyet itt érhet el: https://www.butor1.hu/kiarusitas/.

    Egyedi bútorokat is készítenek?

    Egyedi bútorokat nem gyártunk, de tudunk segíteni a megfelelő bútorok kiválasztásában kínálatunkból.

    Lehet más színt is választani a bútorokhoz, mint a honlapon feltüntetett?

    Az elérhető bútorszínek minden modellhez fel vannak tüntetve. Ha a kiválasztott bútorhoz nem lát színválasztékot, az azt jelenti, hogy csak a weboldalon látható színekben érhető el.

    A bútorok már összeszerelve érkeznek?

    A bútorokat általában összeszereletlenül, dobozokban szállítják, de az összeszerelési útmutatót és a szerelékeket a bútorokhoz mellékelik.

    Össze is szerelik a bútort?

    Bútorszerelési szolgáltatást jelenleg sajnos nem kínálunk.

    Mi az a "Jó ár garancia"?

    A "Jó ár garancia" az online áruházunkban értékesített összes bútorra vonatkozik. Ha egy másik Magyarországon működő webáruházban alacsonyabb áron találja ugyanazt a terméket, akkor az árakat összeegyeztetjük és az árut az ország egész területén ingyenesen kiszállítjuk. A "Jó ár garancia" kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el itt: https://www.butor1.hu/fizetes.html.

    Miért csak párosával tudom megrendelni a terméket?

    Egyes bútorelemek minimális rendelési mennyisége a bútorgyártótól függ. Egyes gyártók bútorait csak páros darabszámban csomagolják dobozonként, ezért termékeik csak páros mennyiségben vásárolhatók meg.

    Tudnak jelezni, ha egy bútor újra raktáron lesz?

    Igen, ha nem tudja megvásárolni a kívánt bútort, rendelhet emlékeztetőt, amely azonnal értesíti Önt, ha a kívánt termék újra raktáron van.

    A bútor falra rögzítéséhez szükséges elemek a termékcsomagban vannak?

    Nem, a falra szerelhető vagy akasztható bútorok rögzítésére szolgáló csavarokat nem tartalmazza a termékcsomag, ezért ezeket külön kell megvásárolnia. Minden falhoz más típusú csavar szükséges, vagy akár eltérő fúrási mélység szükéges. A bútorrögzítő vasalatokat a bútor súlya és a fal típusa alapján válassza ki, legyen az gipszből, téglából, fából stb. készült. Biztonsági és minőségi okokból csak az adott faltípushoz megfelelő csavarokat válasszon.

    Az ágyak tartalmazzák a matracot?

    A kínálatunkban található ágyak egy része matraccal együtt rendelhető. A termékleírásban megtekintheti, hogy az Ön által választott ágy matraccal együtt érkezne-e.

    Lehetséges egyedi konyha tervezése?

    A kiválasztott konyhagarnitúra leírásában a bútorkonfiguráció megváltoztatásáról talál információkat. Ha van lehetőség elemenként összeválogatni, abban az esetben tudja egyedileg összeállítani. Ha azonban a bútor konfigurációja nem változtatható, akkor csak a weboldalon látható módon rendelhető meg. Ha kétségei vannak, forduljon hozzánk az [email protected] e-mail címen vagy a +36 1 550 7624 telefonszámon.

    Kijönnek házhoz lemérni a konyhámat?

    Konyha mérés szolgáltatást nem vállalunk. Segítünk azonban a konyhaszekrények kiválasztásában és elrendezésük megtervezésében a rendelkezésre álló szabványos méretek alapján.

    Hogyan lehet hírlevélre feliratkozni/leiratkozni?

    Hírlevelünkre való feliratkozáshoz a fizetési folyamat során bejelölheti azt a jelölőnégyzetet, amely jelzi, hogy szeretne hírlevelet kapni, vagy megadhatja e-mail címét a weboldalunk alján található feliratkozási mezőben, és jelezheti, hogy elfogadja Adatvédelmi irányelveket.

    Ha le szeretne iratkozni hírlevelünkről, kattintson a "Leiratkozás" gombra bármely kapott hírlevél alján, vagy írjon nekünk az [email protected] e-mail címre.