Gyakori kérdések
Rendelés
Megrendelés közvetlenül a weboldalunkon adható le. Ezen kívül erre lehetőség van az [email protected] email címen, vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon, vagy akár Facebook üzenetben.
Ha e-mailt vagy Facebook üzenetet küld nekünk, kérjük, adja meg a megvásárolni kívánt bútor kódját és adja meg telefonszámát, címét e-mail címét. Felvesszük Amennyiben szükséges felvesszük Önnel a kapcsolatot a megrendelés egyeztetése érdekében.
A megrendelések visszaigazolása általában 1 munkanapon belül történik.
Ha le szeretné mondani rendelését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon.
Amikor felveszi velünk a kapcsolatot, kérjük, adja meg rendelési számát vagy a rendelés leadásakor megadott telefonszámát.
Igen, magánszemélyeknek és jogi személyeknek is tudunk számlát kiállítani.
Régi bútorok elszállítását nem vállaljuk.
Mi egy online bútorbolt vagyunk, ezért sem fizikai üzletünk, sem bemutatótermünk nincs.
Ha segítségre van szüksége az Önnek megfelelő bútor kiválasztásában, vagy rendelés leadásához, forduljon hozzánk bizalommal.
Szállítás
A megrendeléseket ingyenesen házhoz szállítjuk Magyarország egész területén (kapuig, ameddig az autó be tud állni).
Igen, a visszaigazolást követően nyomon tudja követni megrendelését a megrendelés során megadott rendelési szám, e-mail cím vagy telefonszám megadásával. Ezt megteheti itt.
Arra törekszünk, hogy az Ön számára kényelmes szállítási időpontokat alakítsunk ki. A kiszállítást megelőző napon kap egy SMS-t a javasolt kézbesítési idővel, amelyre IGEN vagy NEM választ kell adnia. Ha nem kapunk IGEN választ, megpróbáljuk egy legközelebbi időpontban megkísérelni a kiszállítást. A kiszállítás napján, érkezés előtt is a sofőr felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelésben megadott telefonszámon.
Igen, a szállítás napján érkezés előtt 30 perccel a sofőr felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelésben megadott telefonszámon. A kézbesítés előtti napon kap egy SMS-t a javasolt kézbesítési idővel, amelyre IGEN vagy NEM választ kell adnia. Ha nem kapunk IGEN választ, megpróbáljuk egy legközelebbi időpontban megkísérelni a kiszállítást
Futárunk akkor viszi be a bútorokat lakáson belülre, ha Ön megrendelte a lakásba történő szállítást. Ezt hozzáadhatja a rendelése leadásakor, amennyiben az adott címen van erre lehetőség [email protected] e-mail címen, vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon.
Ez egy becsült szállítási idő munkanapokban meghatározva. A 72 órás szállítási idő csak a speciálisan megjelölt bútorokra vonatkozik, melyek ezen időszakon belül kerülnek kiszállításra a megadott budapesti címeken. Magyarország többi részén ezen áruk kiszállítása akár 96 órát is igénybe vehet. A szállítási határidőt a megrendelés visszaigazolásának napjától számítjuk. Ha kérdése van a szállítási határidővel kapcsolatban, forduljon hozzánk az [email protected] e-mail címen vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon.
Igen, a kézbesítés előtti napon SMS-t fog kapni a javasolt szállítási idővel, amire IGEN-nel vagy NEM-mel kell válaszolnia. Ha nem kapunk IGEN választ, jelezheti telefonon vagy üzenetben, hogy melyik nap lenne ideálisabb. Ezt megpróbálják tartani a kollégák.
A szállítási idő a kiválasztott bútortól függ. A termékleírás munkanapokban megadja az előzetes szállítási időt, amely a megrendelés visszaigazolásának napjától számítandó.
Ügyfeleinket előre tájékoztatjuk az esetleges szállítási késésekről és a rendelésben megadott elérhetőségeken megadjuk a becsült szállítási időt. További kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal az [email protected] email címen vagy a +36 1 550 7624-es telefonszámon.
Különböző szállítási határidővel történő bútorszállítás esetén kérjük, hogy csak az adott időpontban szállított bútorokért fizessen.
Fizetés
Rendelését készpénzben, bútorszállításkor bankkártyával, mobil és bankkártyás fizetéssel (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay), bútorszállítást megelőzően banki átutalással fizetheti. Emellett lehetőség van online hitel felvételre is. Ezzel kapcsolatban bővebb információ itt érhető el: https://www.butor1.hu/fizetes.html.
A visszatérítések feldolgozása általában a törölt fizetési megbízást követő 1 munkanapon belül megtörténik.
Visszatérítés és garancia
Minden bútorra 24 hónap garanciát vállalunk, illetve 250 ezer Ft fölött: 3 év a jótállás. A garanciális időszak a bútor átadása napjától kezdődik.
Ha hibás bútort kapott, kérjük, küldjön nekünk fotókat vagy egyéb vizuális anyagokat (pl. videót), illetve a dobozon szereplő matricát az [email protected] email címre. Garanciális részlegünk felméri a helyzetet és felveszi Önnel a kapcsolatot a lehetséges megoldásokkal.
A garanciális alkatrészek átfutási ideje általában 15-45 naptári nap. A pontos szállítási idő minden szállítótól egyedileg függ.
Ha szeretné visszaküldeni a bútort, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az [email protected] e-mail címen, telefonon a +36 1 550 7624-es telefonszámon, vagy a visszaküldési űrlap kitöltésével, amelyet itt talál. Fontos, hogy a bútor szétszedett állapotban és viszacsomagolva legyen. A visszaküldeni kívánt bútorokat 10 munkanapon belül elszállítjuk. A vételárat banki átutalással a bútor átvételét követő napon visszautaljuk (további információ itt).
A 365 napos pénz-visszafizetési garancia azt jelenti, hogy ha nem 100%-ig elégedett a termékkel, 365 naptári napon belül visszaküldheti. A visszaküldött bútornál fontos, hogy nem volt összeszerelve és eredeti csomagolásban kell lennie. A visszaküldési szabályzatról bővebben itt olvashat: https://www.butor1.hu/garancia.html.
További kérdések
A jelenleg raktárkészletünkben található bútordarabokat a honlap kiárusítás rovatában találja, melyet itt érhet el: https://www.butor1.hu/kiarusitas/.
Egyedi bútorokat nem gyártunk, de tudunk segíteni a megfelelő bútorok kiválasztásában kínálatunkból.
Az elérhető bútorszínek minden modellhez fel vannak tüntetve. Ha a kiválasztott bútorhoz nem lát színválasztékot, az azt jelenti, hogy csak a weboldalon látható színekben érhető el.
A bútorokat általában összeszereletlenül, dobozokban szállítják, de az összeszerelési útmutatót és a szerelékeket a bútorokhoz mellékelik.
Bútorszerelési szolgáltatást jelenleg sajnos nem kínálunk.
A "Jó ár garancia" az online áruházunkban értékesített összes bútorra vonatkozik. Ha egy másik Magyarországon működő webáruházban alacsonyabb áron találja ugyanazt a terméket, akkor az árakat összeegyeztetjük és az árut az ország egész területén ingyenesen kiszállítjuk. A "Jó ár garancia" kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el itt: https://www.butor1.hu/fizetes.html.
Egyes bútorelemek minimális rendelési mennyisége a bútorgyártótól függ. Egyes gyártók bútorait csak páros darabszámban csomagolják dobozonként, ezért termékeik csak páros mennyiségben vásárolhatók meg.
Igen, ha nem tudja megvásárolni a kívánt bútort, rendelhet emlékeztetőt, amely azonnal értesíti Önt, ha a kívánt termék újra raktáron van.
Nem, a falra szerelhető vagy akasztható bútorok rögzítésére szolgáló csavarokat nem tartalmazza a termékcsomag, ezért ezeket külön kell megvásárolnia. Minden falhoz más típusú csavar szükséges, vagy akár eltérő fúrási mélység szükéges. A bútorrögzítő vasalatokat a bútor súlya és a fal típusa alapján válassza ki, legyen az gipszből, téglából, fából stb. készült. Biztonsági és minőségi okokból csak az adott faltípushoz megfelelő csavarokat válasszon.
A kínálatunkban található ágyak egy része matraccal együtt rendelhető. A termékleírásban megtekintheti, hogy az Ön által választott ágy matraccal együtt érkezne-e.
A kiválasztott konyhagarnitúra leírásában a bútorkonfiguráció megváltoztatásáról talál információkat. Ha van lehetőség elemenként összeválogatni, abban az esetben tudja egyedileg összeállítani. Ha azonban a bútor konfigurációja nem változtatható, akkor csak a weboldalon látható módon rendelhető meg. Ha kétségei vannak, forduljon hozzánk az [email protected] e-mail címen vagy a +36 1 550 7624 telefonszámon.
Konyha mérés szolgáltatást nem vállalunk. Segítünk azonban a konyhaszekrények kiválasztásában és elrendezésük megtervezésében a rendelkezésre álló szabványos méretek alapján.
Hírlevelünkre való feliratkozáshoz a fizetési folyamat során bejelölheti azt a jelölőnégyzetet, amely jelzi, hogy szeretne hírlevelet kapni, vagy megadhatja e-mail címét a weboldalunk alján található feliratkozási mezőben, és jelezheti, hogy elfogadja Adatvédelmi irányelveket.
Ha le szeretne iratkozni hírlevelünkről, kattintson a "Leiratkozás" gombra bármely kapott hírlevél alján, vagy írjon nekünk az [email protected] e-mail címre.